Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Fekk beskjed av legen at eg kunne bruke yogert til å behandle trøske med siden salven på resept ikkje hjelpte.... Men han sa ingenting om kos ofte og kor masse... nokon som har tips??? eller har nokre andre råd????
yret Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Vet det er vanlig å behandle underlivssopp med yoghurt, men tror ikke du skal bruke det inne i munnen på et så lite barn.(?) Det har jeg i alle fall aldri hørt om. Derimot kan du bruke Farris. Dypp en q-tips, mesoft eller lignende i Farris og smør i munnen til barnet etter hver amming (el flaske). Det er helt trygt og kan være til god hjelp. Det er rådet jeg har fått på HS.
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Legen sa at siden Tommy snart var 4 måner kunne eg gi han litt yoghurt og så skulle eg ha på puppene...Skal eg ha faris på puppene også???
yret Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hvis legen sier det, så er det sikkert trygt. Hadde bare ikke hørt om det før. Du kan jo alltids prøve begge deler. Lykke til!
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Håper å få det vekk nå... Dritt leie av det...
mememe Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 jeg har hørt sitron? i munnen til babyen og på puppen.. venninna mi gjorde det hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå