Gå til innhold

hvilken brystpumpe har dere/ skal dere kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen ide om hvilken jeg skal kjøpe. er førstegangs og null erfaring med det.

så jeg trenger gode råd :) noen som vil hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte kjøpe den manuelle fra Avent,men tror jeg avventer,for JM på sykehuset sa at jeg ikke trengte den i starten,skulle bare konse på å fullamme på naturmåten de første 6 ukene,så kunne jeg heller vurdere det etterpå... Får se. Hadde jo vært kjekt å kunne ha muligheten til flaskemating i tilfelle betennelse,eller om man skullle bli syk og ikke orke opp på natta(da kan pappan ta over nattmating litt)

Skrevet

Har den manuelle fra Avent jeg. Er førstegangs jeg også, men har bare hørt positive ting om den så da bare slo jeg til;)

Skrevet

Jeg har kjøpt den manuelle fra Avent, den ble jeg anbefalt av de som jobbet på Babyshop. Det som er det fine med Avent serien er at der passer alt om hverandre, slik at om du kjøper noen flasker der med den tuten for de aller minste, trenger du ikke kjøpe helt ny flaske med tut når babyen blir større. Da kan du bare kjøpe ny tut. Og Avent har jo veldig mye så derfor er det veldig praktisk at alt passer om hverandre i den serien.

Skrevet

har åsså den manuelle fra avent siden forrige mann.... men haster jo ikke å kjøpe sånn du vet åssen det blir med melka=)

Skrevet

kjøpte en manuell i sverige.betalte 100 kr for den.helt enkel,uten flaske. virker grei den.skal bare bruke den hvis jeg har spreng.

Skrevet

Hadde manuell brystpumpe fra Avent (Isis?) til førstemann. Kjøpte Medela Swing (elektrisk pumpe) da jeg fikk mitt andre barn. Pumpen fra Medela er MYYYYE bedre enn den fra Avent. Ja, den er en del dyrere, men da får du i alle fall en pumpe som fungerer. Har sett at mange andre her inne skryter av den. Men, som noen andre her påpekte, ikke sikkert at du får behov for pumpe i det hele tatt...

Skrevet

Skal leie Medela-pumpe på sykehuset

Skrevet

har kjøpt manuell brystpumpe fra medela.. brukte en slik på sykehuset i fjor og den var helt super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...