Gå til innhold

Når kan jeg forvente mens etter SA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA 14 oktober.... Vanligvis skifter syklusene mine fra 26 til 30 dager, annen hver gang 26 og 30...

Nå er jeg på dag 32....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor tidlig du aborterte.

Det sies at kroppen bruker like lang tid på å bli kvitt hcg, som den bruker på å bygge opp hcg.

Ta antall dager du var over mens, og legg de til i sykluslengden din.

Kroppen klarer ikke starte opp ny eggløsning før alt hcg er ute av kroppen, noe som gjerne da forsinker mens.

Med mindre du er gravid igjen (er visst lettere å bli gravid rett etter en sa) så burde tr være rett rundt hjørnet.

Skrevet

Tror det varierer en del, og jeg var redd for at syklusen skulle bli helt koko etter min sa. Men det ordnet seg med en gang:) Mensen kom to dager før jeg forventet, og var som hvilken som helst annen mens...så nå er jeg tilbake og prøver for fullt! :)

Skrevet

Vel, aborterte dagen etter IKM... så hadde akkurat rukket å ta en positiv test.... så da vil det vel kanskje si at jeg har IKM i dag da..... (Kan jo nesten ikke kalles SA kanskje heller.... bare forsinket mens sist...)

Skrevet

Jeg fikk tilbake mens 19 dager etter at jeg mistet (sa). Var da i 8.uke. Tipper du får mens da du skal ettersom du mistet såpass tidlig. Innbiller meg at syklusen da er "som den skal" da...?!:)

Lykke til hverfall...:)

Skrevet

Leste innlegget ditt en gang til og ser at du er over ikm... Da gikk min teori i vasken. Hmm..kanskje du er gravid?!;)

Skrevet

Vel... nå var jeg akkurat på do, og det var litt rosa på papiret... så da var nok tanta i anmarsj.... jaja.. ny pp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...