Stolt mamma=) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har ikke kjent hu lille på snart 2 dager.... hva gjør jeg? er bare 23 +2.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg ville ringt føden
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 heji jeg har en på 7 mnd og er gravid igjen... da jeg gikk gravid med 1.mann sa de at det var ikke før uke 27 man skulle kjenne liv vær dag. prøv å bland saft med isbiter i og legg deg på sofaen...det pleier å hjelpe... lykke til
Gjest Orkideen Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Det er normalt å ikke kjenne liv hver dag før i 28. Det kan være at barnet ditt ligger og sparker inn i morkaka, og da kjenner du ikke alltid sparkene. Jeg er 25+6 i dag og snuppa mi har fortsatt dager hvor jeg bare kjenner et lite dult, andre dager sparker og snur hun seg hele tiden. Er du veldig engstelig så ring legen din eller jordmor så kan de lytte etter hjertelyden for deg. Lykke til.
Stolt mamma=) Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 vært på sykehuset nå. Jordmor fant først ikke hjertelyden, panikk for oss begge da, så ble hastet inn til lege for UL. Hu lille er da meget aktiv=)=)=) men hun hadde snudd seg helt rundt, lå med ryggen opp så var visst ikke så rart at jeg ikke kjente noe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå