Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4 mnd som de tre siste dagene har hatt så hyppig avføring.

Opptil 6 ganger om dagen mot 1 gang normalt. Virker ikke som han er plaget eller har vondt i magen men han bæsjer hele tiden, spesielt etter han har spist.

Han begynner å få en tann nede kan det være årsaken? noen som har opplevd det samme?

Han har spist grøt en stund og de siste 2 ukene har han fått havregrøt, den er det jo gluten i.. men om han reagerer på gluten ville han vel reagert med en gang han begynte med den grøten eller hva tror dere?

Han er i fin form ellers men er litt bekymret for at han har så hyppig avføring, håper noen har råd å komme med som har opplevd det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg.. ingen som har opplevd dette??

Skrevet

jeg har opplevd noe liknene:) snuppa på 4,5 måndte hade ca en og en halv uke med mye driting. Men jeg trur det hadde litt med at vi begynte med grøt rundt den tia. Er ikke helt sikker om dette er tilfelle men mamma sa det at det ikke var så uvanlig at de dreit litt ekstra mye rundt den tia. for maten er så uvant for magen. Hos oss gikk det gradevis over, og nå etter ca 1-2 uker etterpå er alt som normalt igjen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...