1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Elise Isabella? Blir det litt smør på flesk, eller funker det?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg syns kanskje det ble litt langt og tungt. Begge navnene er fine hver for seg, men kanskje litt mye sammen? Hva med etternavnet? Er det kort og enkelt kan det jo kanskje funke....
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes også at dette ble litt mye... Veldig fine alene. Ville i såfall brukt Isabella )
sweden ENDELIG mamma Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes det er veldig fint navn men så liker jeg dobbelt-navn og de trenger ikke være enkle.........
vannkvinne82 *060208* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kunne kanskje kortet det ned til Elise Bella...?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Isabella Elise hadde jeg heller valgt, men det er min mening. Om dere liker Elise Isabella, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå