Gå til innhold

Hva med dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elise Isabella? Blir det litt smør på flesk, eller funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns kanskje det ble litt langt og tungt. Begge navnene er fine hver for seg, men kanskje litt mye sammen? Hva med etternavnet? Er det kort og enkelt kan det jo kanskje funke....

Skrevet

Jeg synes også at dette ble litt mye... Veldig fine alene.

Ville i såfall brukt Isabella :o)

 

 

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint navn :) men så liker jeg dobbelt-navn og de trenger ikke være enkle.........

Skrevet

Kunne kanskje kortet det ned til Elise Bella...?

Skrevet

Isabella Elise hadde jeg heller valgt, men det er min mening. Om dere liker Elise Isabella, så hvorfor ikke? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...