Gå til innhold

Dette med å skrive Blogg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her i sted og googlet litt, og søkte tilfeldigvis på navnet til den ene ansatte på eldstemann sin avdeling (jada, nysgjerrig..)

 

Det første som kommer opp er en personlig blogg hun har om seg selv og familien. Skumleste litt, men følte det ble feil å lese om hennes liv siden jeg ikke kjenner henne personlig. Hun hadde også endel fjasete og rare uttalelser som kunne tolkes på ulike måter (jeg liker henne, så jeg la godviljen til)

 

Jeg som er lærer på ungdomstrinnet ville aldri i livet hatt en sånn offentlig side om meg selv. Jeg er inneforstått med at navnet mitt sikkert blir googlet av både elever og foreldre - he he.

 

Synspunkter? Jeg syns det blir nesten pinlig å treffe henne nå (selv om hun ikke vet at jeg har lest bloggen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som er sær som reagerte litt altså? Ja, det kan godt være... ;-)

 

Det var veldig barnslig skrevet (litt sånn skryting av fylla etc)og hun er vel ca 25 år.

Skrevet

De er vel en personlig sak om man vil ha en blogg eller ikke.

Skrevet

Joda, og jeg tror hun gjør en god jobb uansett. Er bare dte at man er litt "offentlig" i sånne jobber.

Skrevet

Veldig mange blogger er de kvasiintellektuelles svar på hjemmesider, mastubasjon i nettformat. Din kollega er tydeligvis ikke engang kvasi, men bare utstyrt med uendelig dårlig dømmekraft.

Skrevet

Hun er altså ikke min kollega, men førskolelærer i gullgutten sin barnehage...

Jeg er enig ellers ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er forsovit enig med deg, men det er jo en sak som kun er hennes. Ingen kan pålegge henne og være noe hverken mer eller mindre, fordi hun har den utdannelsen hun har.

Bedre med en blogg på nett, enn og rave drita full rundt i byen HVER fredag og lørdag, slik som 2 stk jeg kjenner gjør, hvorav den ene er ped.leder i en bhg, og hun andre er assistent...

Skrevet

Ja, det er jeg absolutt enig i. Lurer bare på om hun vet at det er det første som dukker opp på navnet hennes..?

 

Greit nok å skrive en logg til folk man kjenner, men dette er jo åpent for alle.

Kommer selvsagt ikke til å si noe til henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...