Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei! Hvordan er det med liv hos dere? Kjenner dere tydelig med spark/dunk ol., og hvor ofte? Jeg er i 31. uke og har i det siste (siste to uker ca.) merket mindre med tydelige spark/dunk enn tidligere. Er det pga. at babyen er blitt større og har dårlig med boltreplass? Leser at h*n burde sparke/dunke hardere og tydeligere jo større h*n blir. Tar jeg feil? Merker at han "strekker seg"/snur seg, men ordentlig spark er det nesten ingenting av. Blir bare så bekymret for at h*n ikke har det bra, utvikling etc. Må legge til at jeg har slitt en del med infeksjoner.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det hender jeg får ett skikkelig spark, men det er mer åling og bevegelse ja,, det er vel fordi det begynner og bli litt størrelse på de:)
twiga Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Eg er 30+1, har hatt 7-10 dagar nettopp med veldig lite spark, meir åling/snuing. Men starta med skikkelig boksekamp der inne i går... I dag er han også veldig aktiv... Har hatt kraftig forkjølelse med litt feber, kanskje det som har "roa" han ned ei stund?
secondmum Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hei , det er helt klart mindre plass, jeg spurte jordmora mi, jeg er i uke 33. og det er heller større bevegelser enn små. men det er jo så trangt der nå at det er ikke så lett å bevege seg. For å roe deg selv ned så ta en tur på en ultralyd der du bor, som du kan bare ringe å få time, som en 3d, det gjorde jeg , og roet meg ned;) håper dette hjalp litt da, klem
ann-k 82 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hei! Dette er nok helt normalt,jeg lurte også på det samme for noen dager siden,det er ikke de "harde" sparkene lenger,har ikke vært på en liten stund. Er 31+4. Det er mye bevegelser likevel,men rolige,flytende bevegelser for det meste! Sånne som du kan se magen bølger utenpå,og endrer form. Som at han flytter på seg og dytter litt. Men nå er det jo blitt trangere derinne,og hvis de har lagt seg i fosterstilling så er det begrenset med ordentlig sparking de får til! Jeg fikk i alle fall beroligende svar herinne når jeg spurte om det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå