Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg blir så frustrert! Ingen som tar oss i mot, og garderobesystemet der er så innvikla at det tar jo 10 min bare og kle av ungen og få lagt alt dit det skal... Ingen som kommer og hilser, de voksne bare flyr rundt der som en gjeng hodeløse høner! Jeg har tatt det opp, at jeg ønsker at noen kan ta imot snuppa når vi kommer, og jeg skal gå, så hun slipper og bli stående igjen helt alene... Syns det er håpløst!!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hvis det ikke ordner seg ville jeg bytta barnehage. Du kan jo bare forestille seg hvordan det er der når du ikke er tilstede, om ikke de voksne klarer ta seg på tak når foreldrene er der engang.
gærne ko Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Huff, det var ikkje bra! Syns det er dårlig om en av dei ansatte ikkje kan ta i mot barna som kjem i barnehagen. I vår barnehage er dei veldig flinke, men av og til er det mange barn som kjem på samme tid, og då er det litt kaotisk. Merker veldig godt at Didrik blir usikker av det, og begynner å grine når eg skal gå. Så om det er mange som kjem samtidig som oss, så venter eg alltid med å gå til det har blitt litt meir rolig. Blir med inn til frokostbordet, for eksempel. Har heldigvis en jobb der det ikkje gjer noke om eg kjem til litt forskjellige tider.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det og bytte barnehage er nok ikke akutellt desverre. Men avdelingslederen var enig med meg, for hun har barn i en annen bhg, der de bruker og bli tatt imot, og hun sa hun ble helt fortvilet når de ikke gjorde det.. så ikke skjønner jeg hvorfor de ikke kan gjøre det til en vane her og. Jeg leverer alltid så sent at bemanning burde ikke være et problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå