Gothminister Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Må jeg til legen, eller får jeg kjøpt noe reseptfritt på apoteket?
lille je Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Canesten får du reseptfritt på apoteket
Gothminister Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Canesten ja. Da skal jeg kjøpe det i dag. Takk
æsj altså! Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Stakkar deg. Jeg fikk det på slutten av svangerskapet, og ble ikke kvitt svineriet. Prøvde flere kurer med cannesten, det hjalp ikke. Prøvde tilslutt et annet merke, og da ble jeg kvitt det. Husker ikke navnet på dette produktet, men det gik mye reklame for det på tv i vår.
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg slet også med det etter fødselen og prøvde både Canesten krem og vagitorier uten hell. Gikk til legen etter et halvt år med frem og tilbake og fikk en bakteriedrepende pille og etter det har det vært helt fint. Så hvis det ikke funker med Canesten, så ring legen din.
Gothminister Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 pratet med søsteren min istad,og hun sa det samme som deg ''jau...'' Hun har også fått slik pille,og det gikk over med en gang.. Men må en undersøkers da,eller får en bare resept på det?
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror ikke jeg hadde GU, måtte bare tisse i en kopp og så testet de urinen min for bakterier.
~~DoraDora~~ Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Pevaryl er bedre enn canesten (spør etter det på apoteket, for de pleier å ha den liggende i skuffene) ...Den er mye mer effektiv, og har i tillegg en mer behagelig stikkpille (ser ut som en litt større vanlig paracet stikkpille... samme konsistens også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå