Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine beste veninner blir 40. Hun har ikke barn, er samboer, trener ikke, leser lite og har ingen store interesser eller noe hun brenner for. Hun er flink med interiør (der er jeg helt blank) og flink til å kle seg.

Noen som har tips til gave? Tenker på et smykke, men hva er fint? Andre ideer? Jeg er ganske blank. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta henne med på en opplevelse? Kino, restaurant, massasjetime, hudpleie, noe som hun kanskje ikke gjør noe særlig på egenhånd.

Skrevet

Egentlig en god idee hvis jeg bare kunne finne på noe utenom det vanlige. Den typen opplevelser du beskriver er ting hun gjør nesten hver uke. Hun er konstant blakk ettersom hun gjør så mye sånt.

Noe litt villere kunne kansje være en idee.

Skrevet

Oki, du vil finne på noe litt villere:-)

Har dere en klatreklubb der dere bor? Innendørs kanskje, som en start. Koster ikke allverden og dere kan gjøre det begge to. Det gir et kick og så er dere klare for å gå og danse litt etterpå:-)

Skrevet

Tricia Guild er en veldig flott designer som lager stoffer og tapeter og nydelige fargesammenstninger. Jeg har gitt bort bøker hvor hun viser sine ting, til folk som elsker denslags, og det har gått rett hjem. Jeg ville laget en kurv, med en av de bøkene, og en god vin!

Skrevet

Jeg har en venninne som er av den kaliberen, helt umulig å finne på noe til!! Et år spleiset venninnene på ny fargeskriver til henne, med kul design selvfølgelig :)

Ellers har jeg gitt henne lommepenger til til New York shopping (dollar i et fint kort) og gavekort som kan brukes i alle butikkene på Glasmagasinet.- interiør, kjøkken, klær osv.

Til 40-års dagen fikk hun et fotoalbum med bilder og minner fra 38 år (!!) He he, inngangsbilletter til disco fra 80-taller og sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...