Gå til innhold

sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

...må bare spørre, hvor ofte har dere sex? Mange ganger i uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nå i uke 20.. sexlysten har komme litt tilbake! Det var en periode som det virkelig var sexSTOPP hos meg! men nå kanskje en gang i uka... eheheee

Skrevet

1-2 ganger i uka.

Har en gutt på 2 1/2 så det er verken tid eller overskudd til mye sex her i gården nei.

Skrevet

Her har det kun vært en "pulings" siden jeg ble gravid...

Orker ikke, er så utrolig dårlig om dagen..

Skrevet

1-2 ganger i uken. Er i uke 22 og vi har en 2 åring i tilegg.

Skrevet

ikke mye siden jeg fant ut at jeg var gravid, har absolutt ikke hatt ork eller intresse for det, samboer er sur for det..hehe..se litt over på et syteinnlegg jeg har skrevet:)Er bare 12+5, håper det blir bedre

Skrevet

Vi har vel ikke sex mer enn 2 ganger i uka, men det er mer pga full jobb og unge på 2 1/2 som krever sitt. Men sexlysten har virkelig tatt seg opp etter at jeg ble gravid!! I begynnelsen hadde jeg lyst hele tiden, og så en litt laber periode midt i men nå er det bedre igjen. Jeg har slitt med lite lyst hele tiden etter at datteren vår ble født (verst det 1. året) så sexlivet vårt har fått en oppsving etter at jeg ble gravid igjen. Deilig!!

Skrevet

vi har sex så og si hver dag. det har vi hatt gjennom hele graviditeten. er nå i uke 19.

Her er det nok store variasjoner!

Skrevet

Vi har sex også bare 1-2 ganger i uka har ikke ork eller tid til mer.

Skrevet

pga hyperemesis har vi bare hatt sex to ganger....mislykka og for jeg ble skikkelig kvalm *ler* men satser på at kvalmen svinner snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...