Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Den høystolen som selges på Barnas Hus -Jane Active. Den med regulerbar rygg. Er den no bra??
Emilie05&Sofie07 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ja, vi er kjempefornøyd!!!!!!! Den reguleres til nærmest liggende og det går an å bruke den fra ca. 4mnd. Når ungen blir stor, kan den gjøres om til bord +stol. Trekket er vaskbart... Ja, kjempe-kjempe fornøyd!!!!!!!!!! Minni sitter i den utenom mating, for trives så godt i den!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå