Mamama Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jenta mi har sovet max 5timer sammenhengene om natta hittil. så er det pupp og så sover hun igjen. Hun er to mnd og jeg er kjempefornøyd med det:D Men nå har hun sovet siden kl22 i gårkveld og sover enda. Uten å våkne for mat eller noen ting. Putta i henne smokken en gang bare. Er det normalt for en så liten baby? å sove ca 12timer istrekk. Hun sulter vel ihjel snart:P Vekker henne nå jeg!
Moi 32 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ja, er nok greit å vekke henne nå.. Men du får bare se framover, kanskje hun er et skikkelig sovedyr!!
Zznorkfrøken Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Da hadde jeg vekket henne. MIn begynte å sove hele natta ca 2,5 mnd, men aldri 12 timer, maks 8-9.
mammat2goll Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 jenta mi på 2 mnd sover i 8-9 timer i strekk så mat så 2-3 timer til DEILIG!!!!! Hadde en gutt som ikke sov mer en max 3 timer i strekk når han var baby, så dette er bare så godt!!!
Mamama Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Våken blid og fotnøyd nå Spiser masse.. hehe Hadde t.o.m tørr bleie! Begynner å bli "stor" jente;) hehe blir spennende å se hvor lenge hun sover neste natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå