*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185399 Ikke les hvis du er veldig "sår"... Stakkars guttunge sier jeg bare. Og foreldrene får bare 2 og 3 mnd fengsel... Kjenner jeg blør for de stakkars barna som ikke har fått de foreldrene alle fortjener..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Herregud, nå måtte jeg faktisk tørke tårene. Stakkars liten =(( Sånne folk burde bli tvangssterilisert!
Dotten Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg håper de ALDRI får ham tilbake! Jævla junkies! Tenker kun på seg selv og sitt behov! Håper dyrene også ble fratatt dem. Huff!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Er det ikke rart at Helsestasjon eller barnehage eller andre fanger dte opp tidligere?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Uff, får helt vondt inni meg når jeg leser sånt. Stakkars gutt !! Syk at det får så mild straff for å gjøre noe så alvorlig mot et uskyldig lite barn!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 nesten så jeg har lyst til å kjempe for denne gutten. dette er uhørt. jeg så dette i går og ble så provosert at det kokte inni meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå