♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Tenkte og kjøpe en sekk til han og matboks.. Men bortsett fra det så er det vel egentlig ikke noe mer!?!? Kanskje merke klærne hans ...
___ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Har du et barn, en barnehageplass og noe å merke klær med kommer du langt. Hvis dere skal ha med mat er det greit med matboks. Noen steder vil de at barna skal ha tøffler, ellers kan de stort sett bruke de samme klærne som hjemme. Hvis de skal sove i barnehagen er det greit å ha en gammel vogn med pose stående fast der i steden for å drasse vogna frem og tilbake. Det greieste er å be om en "utstyrsliste". Hva de trenger varierer en del fra sted til sted.
Snupi27 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 hei jeg jobbe ri barnehage selv og merkeklær er noe du ikke trenger å ta med til barnet ditt i barnehagen.. det er masse aktiviteter som f.eks maling som kanskje barnet kan være uheldig å få på klærne sine.. du bør ha med 2 skift av hvert klesplagg. 2 strømpebukser, 2 gensere osv.. nå er det begynt å bli kaldt ute så dress, votter og lue og den duren trengs nå.. matpakke og drikkeflaske.. bruker barnet ditt bleier må du ha med bleier og kanskje en sinksalve.. vogn hvis barnet skal sove i barnehagen oxo =)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Vogn bruker vi ikke lenger.. Han er 100 lang så vanskelig og finne vogn han kan sove i.. Hvis han skal sove på dagen i barnehagen regner jeg med at han sover på en madrass i barnehagen eventuelt.. Han fylte akkurat 2 år.. Må kjøpe noe til og merke klærne med da..=)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Klærene må merkes, ja. Ellers trenger du jo tøfler, drikkeflaske og masse klær ;-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Har ikke noe spesielle "merkeklær" til han som ikke tåler og bli ødelagt.., så der er det ingen problemer.. hehehe..=) Men jeg tenkte på og merke klærne hans.. Altså med navn.. Eller er ikke det vanlig?? Tenker da på utedressen bla.. De vanlige inneklærne behøver man vel ikke merke!??!..=)
Snupi27 Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 i vår barnehage bruker vi ikke madrasser til barna men det kan jo hende de gjør det i din barnehage =) du må merke absolutt alle klærne.. til og med inneklærne.. det kan hende noen barn har helt like klær og lik størrelse og da kan det bli litt surr.. hehe
jua 10.12.05 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Ellers er det lurt å ha et par cherrox i barnehagen, og regntøy til å dra over dressen når det regner.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Jeg har den reima tec dressen.. Holder vel den nå på vinterstid?? Behøver ikke ekstra sett med regntøy utenpå?? Tror den skulle være vantett også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå