Gå til innhold

Gratulerer så mye med dagen din i dag elli-karamelli!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får en super feiring :-) Å kanskje toppe hele dagen med en fødsel på tampen ;-)

Måtte du få masse flotte gaver, god mat og en DIGER DEILIG SJOKOLADEKAKE!!!!!!!!!!!!!!!

Stoor klem fra vetlis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en Hilsen eg og: Gratulerer med dagen!!!!!!! KOsa deg masse......

Skrevet

Hipp, hipp hurra :-) Grattis med dagen. Håper du får en fin dag!

(På lørdag er det min tur. Hi, hi )

Skrevet

Yeeeeeiiiii! TUSEN TAKK!!!!!!! :-)

Tror dagen forbigår sånn høvelig i stillhet,jeg,29 år er liksom ikke så stas! Tja,fødsel kunne jo vært noe da,den er er jeg enig i!(skjønt,vesla kommer vel aldri til å tilgi meg for at hun må dele dagen med mamman sin!)

Kvalm som et uvær enda,så mulig den kaka må utsettes. Skal feire med kontroll hos legen idag,haha!

*smask*

Skrevet

Hmmmmm..... legefeiring ja, det hørtes stas ut! like stas som å hoppe over sjokoladekaken fordi du er kvalm :-( Stakkars snuppa mi! Pakke kommer litt seinere, skulle fått den i går, men det gikk jo ikke ;-)

Du får bare smøre deg med tålmodighet hehe!

Skrevet

Ja,og toppen av kransekaka er at K skal i motsattt retning på kundebesøk,så jeg må busse til og fra. Kommer til å spy på bussen:-( Tenker jeg prøver meg på en bytur etterpå,siden jeg er i Oslo likevel,men tror en halvtime holder lenge:-)

Næmmen,har du pakke til meg??? Gale frøken,det trenger du ikke! Men du er nå søt da,frøkna mi:-)

Skal prøve meg på en tur med udyret nå,men legger ruta langt unna ungdomsskolen idag,hehe!

Skrevet

Å så hyggelig da! Håper du ungikk å spy på bussen hehe! Åssen gikk det hos legen da?

Jepp, har det vøtt, blir kanskje mer til Julia da men hehe !

Hi hi hva med Lucia kostymet? Kan du ikke ta på deg det da? Så tar du turen innom skolen??

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!!!

Ønsker deg en super dag!! =)

Bursdagsklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...