Gå til innhold

Noen fra VOLDA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en trillekamerat! Jeg har ei lita jente født i juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har studert i Volda(2000-2004)! Måtte bare svare deg når jeg så dette. Volda er en fin-fin plass:):) Håper du finner en trillekamerat:)

Skrevet

Åh, volda i mitt hjerte (var der kun ett år fra 2002-2003). Beste året i mitt liv. Har lagt igjen en del kroner på Det Grønne Treet, ja...hehe... Håper også du finner en trillekamerat, er jo så mange fine plasser å gå tur der!!

Skrevet

Jeg er ikke fra volda men bor der nå. Har en liten gutt født i februar :)

Skrevet

Kommer opprinnelig fra Florø, men flytta til Volda i juni/juli. Har ei lita tulle som er 4 mnd idag:) Er sjøl 19 år.. :)

Skrevet

Min er faktisk 9 mnd i dag :) flott dato ;)

Er du student i Volda?

Skrevet

Blir student til høsten igjen eg. Samboeren har en sønn på 4 år fra tidligere forhold, så har han jobben sin her, så då blei det til at eg måtte flytte på meg :)

Skrevet

Nei, ikkje svart som anonym eg.. Leeenge siden eg har vært her, eller, sist eg var her var det på barnimagen.no, går jo ikkje å forandre nicket sitt.. Er jo ikkje gravid no lenger, hehe.. Så gravid&glad passer ikkje helt liksom :P

Skrevet

Hehe skjønner. Men hvertfall om noen er intressert av dere i volda til trilletur ol så bare send en PM. kan jo evt legge til hverandre på msn eller noe =)

Skrevet

Må berre seie i frå når nåken vil trille, ej e me :)

Skrevet

dytter denne frem jeg om det er flere fra Volda =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...