MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 japp. Var på mandag også, men pga ei vanskelig snuppe i magen, så fikk vi bare se ansiktet i 2 min, før hun snudde seg slik at vi bare så bakhodet.. Så da fikk jeg komme tilbake i morgen. Er akkurat 28 uker på vei i morgen
Gjest Orkideen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Ja, jeg skal også til 3D i morgen. Gleder meg sånn til å se snuppa mi. Jeg er 26 hele uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå