Gå til innhold

TREFF PÅ EGON I SKI


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag.

Hva med torsdag 22.nov????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

torsdager passer litt dårlig for meg snupp:)

Skrevet

onsdag? fredag?

Skrevet

ONSDAG 21.11 KLOKKA 14???

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Vi svømmer hver onsdag. Hva med fredag 22 a?? ;))

Skrevet

hehe:)ikke lett dette!

Hva med tirsdag 26.nov da?????????????

 

 

Skrevet

prøver på nytt:)

 

TIRSDAG 26.NOV KL 14???

Skrevet

Hvis det blir tirsdag, så er vi med også :-)))

Skrevet

ja,hehe...TIRSDAG 27.NOV KL 14 PÅ EGON I SKI:)

 

det er et lite lekehjørnet der og-;)

Skrevet

jeg slutter 13.30 på skolen, men jeg rekker vel og være der til 14.30 ca. og dere er vel der mer en 30 min?

 

om dere er det så kommer vi dit så fort vi kan :-)

Skrevet

Vi er der definitivt mer enn en halvtime ;) Bare å komme !!

Skrevet

skulle gjerne vært med, men jeg har eksamen den 28 og 29:/

hmm, kanskje jeg dukker opp, hvis jeg trenger en pause fra lesing:p

 

Skrevet

En lesepause er alltids nødvendig!!:) Velkommen til dere også!

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Så mange! :) Dette blir artig! :-)

Skrevet

har lyst å være med,usikker på om jeg rekker. hvor gamle er barna deres??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...