Gå til innhold

Hva har dere DILLA på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser 1 kilo gulrøtter hver dag, kålrabi hode og har også fått dilla på klementiner..hehe ikke det værste man kan få dilla på da ;9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle ting så har jeg fått dilla på sånn duo nøtteyogurt med sjokoladekuler. Åsså salt lakris.

Skrevet

sitron!!!!!!

 

spiser en hel sitron hver dag som jeg skjærer i skiver og kooooser meg med :)

 

Skrevet

Jeg har dilla på klementiner, milkshake og brødskive med makrell i tomat m/avokado og salt og pepper på.....:)

Skrevet

Jeg hadde dilla på sportslunch og ofte vanlig brus ved siden av.. Drikker light brus til vanlig, men når magen er/var ille MÅ jeg ha sokker.. Nå spiser jeg div sjokolade igjen...

Skrevet

Epler og mandariner jeg:)

Skrevet

gulrøtter, sjokolade, is, lukta av betong, sement,bensin,eksos og parafin (kremt)

Skrevet

også å støvsuge!!! merkelig

Skrevet

troika går det i nå. aldri kjøpt en troika sjokolade før i mitt liv...

Skrevet

alle lukter....

 

tennisballer...

bensin

tipex

maling...

 

men det værste er jo malingskosten.... gubben ler av meg, for den MÅ jeg sniffe på hver dag. helt sykelig....

 

jeg er helt besatt av gode lukter... kjellerlukter, verksteder.... ja alt....

 

Skrevet

Jeg spiser MANGE klementiner hver dag, men om det er fordi jeg er gravid eller fordi det snart er jul er uvisst. :) Ellers har favorittretten min taco blitt helt umulig å tenke på, kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken. Rart!

Skrevet

appelsinjuice, appelsin saft og risgrøt fra fjordland.

 

 

Skrevet

Har heilt dilla på taco!! :P mmmmmm;)

å så har jeg dilla på engelsk konfekt,

 

Skrevet

er det ikke sånn at gravide skal holde seg unna maling da????? fikk beskjed fra legen min om det hvertfall.....:S

 

hadde kick på druer og babygulrøtter, men ser ut til at det har gitt seg.

 

sjokomelk klarer jeg meg ikke uten da. *ler*

Skrevet

Kneip brød med vossafår,som har ligget påsmurt i brødpose noen timer...hehe....sjukt...

 

Såpe og skyllemiddel.. sniff sniff....hehe

 

drikker sjukt med appelsinsaft og mandariner....ser det er mangen som har dilla på det=)

Skrevet

klementiner,pærer,bananer,fløteis,saftis, nycomed fruktsalt :S mangler salt kanskje? sjokolademelk og te av alle slag

Skrevet

jo vi burde holde oss unna oljemaling.

jeg elsker lukten, men det betyr ikke at jeg sniffer den ;-) men å stå i rom det er malt i, mmmm d lukter hærlig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...