Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg spiser 1 kilo gulrøtter hver dag, kålrabi hode og har også fått dilla på klementiner..hehe ikke det værste man kan få dilla på da ;9
Piken på landet Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Av alle ting så har jeg fått dilla på sånn duo nøtteyogurt med sjokoladekuler. Åsså salt lakris.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 sitron!!!!!! spiser en hel sitron hver dag som jeg skjærer i skiver og kooooser meg med
Hanne Pannekake Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg har dilla på klementiner, milkshake og brødskive med makrell i tomat m/avokado og salt og pepper på.....
høst-71 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg hadde dilla på sportslunch og ofte vanlig brus ved siden av.. Drikker light brus til vanlig, men når magen er/var ille MÅ jeg ha sokker.. Nå spiser jeg div sjokolade igjen...
MegOgAlleMine Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 gulrøtter, sjokolade, is, lukta av betong, sement,bensin,eksos og parafin (kremt)
klumpen og gullet Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 troika går det i nå. aldri kjøpt en troika sjokolade før i mitt liv...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 alle lukter.... tennisballer... bensin tipex maling... men det værste er jo malingskosten.... gubben ler av meg, for den MÅ jeg sniffe på hver dag. helt sykelig.... jeg er helt besatt av gode lukter... kjellerlukter, verksteder.... ja alt....
Hera83 Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Jeg spiser MANGE klementiner hver dag, men om det er fordi jeg er gravid eller fordi det snart er jul er uvisst. Ellers har favorittretten min taco blitt helt umulig å tenke på, kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken. Rart!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 appelsinjuice, appelsin saft og risgrøt fra fjordland.
HEMMELIG!!! Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Kiwi, snickers & masse smoothies!!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 jordbærsylte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BarnNr.4 :) Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Har heilt dilla på taco!! mmmmmm;) å så har jeg dilla på engelsk konfekt,
OhMyGod!!! Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 er det ikke sånn at gravide skal holde seg unna maling da????? fikk beskjed fra legen min om det hvertfall.....:S hadde kick på druer og babygulrøtter, men ser ut til at det har gitt seg. sjokomelk klarer jeg meg ikke uten da. *ler*
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Kneip brød med vossafår,som har ligget påsmurt i brødpose noen timer...hehe....sjukt... Såpe og skyllemiddel.. sniff sniff....hehe drikker sjukt med appelsinsaft og mandariner....ser det er mangen som har dilla på det=)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #20 Skrevet 14. november 2007 klementiner,pærer,bananer,fløteis,saftis, nycomed fruktsalt :S mangler salt kanskje? sjokolademelk og te av alle slag
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. november 2007 #21 Skrevet 14. november 2007 jo vi burde holde oss unna oljemaling. jeg elsker lukten, men det betyr ikke at jeg sniffer den ;-) men å stå i rom det er malt i, mmmm d lukter hærlig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå