Gå til innhold

Herregud, han sover enda!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå skal jeg snart gå og vekke mini, for nå har han sovet i 12 timer!!! Stakkars gutt må jo være helt utslitt!

 

Men på den andre siden, så fikk jeg stått opp ALENE i dag, og ordna meg, før snuppa kom opp :)

Så nå har ho spist frokost, kledd på seg, og ser på Sabeltann.

Da er alt klart for mating av mini :)

 

Ha en fin dag da dere! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da! Håper han gjør det til en vane :-D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, joa... han har sover 21-7 siste 2 ukene, men ikke sååååååå lenge som detta! (har sjekke at han puster altså)

 

Hadde ikke gjort noe, så får snuppa og jeg morgenen alene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...