Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Nå skal jeg snart gå og vekke mini, for nå har han sovet i 12 timer!!! Stakkars gutt må jo være helt utslitt! Men på den andre siden, så fikk jeg stått opp ALENE i dag, og ordna meg, før snuppa kom opp Så nå har ho spist frokost, kledd på seg, og ser på Sabeltann. Da er alt klart for mating av mini Ha en fin dag da dere! ;o)
mayaya Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Så deilig da! Håper han gjør det til en vane :-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hehe, joa... han har sover 21-7 siste 2 ukene, men ikke sååååååå lenge som detta! (har sjekke at han puster altså) Hadde ikke gjort noe, så får snuppa og jeg morgenen alene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå