Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes jeg sover hele tiden jeg, er konstant trøtt. Sover minst 12 timer i døgnet, gjerne mer. Men sover aldri mer enn 2 timer sammenhengende, våkner av at jeg må snu meg, sambo snorker, tett nese eller at jeg må på do. Flere som sover mye? Hvor mange timer i døgnet ca sover dere?
YumYum2 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg sover mye. kan legge meg 22.00 og gjeeerne sove te 12.00 eller senere morgenen etter. må uansett sove minst en time på dagen og blir trøtt igjen kl. 22.00. jeg våkner mer eller mindre hvert 30-45 min om natta av at jeg må snu meg, tisse eller at jeg er for varm/kald osv.. Slitsomt!=P
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Konstant trøtt jeg også. Men pga jobb og to barn fra før, så får jeg ikke til å sove så mye. Er selv oppe og tisser et par ganger på natta, og minsten er våken et par ganger, så får ikke nok nattesøvn føler jeg.
anonymus 2 små Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg er trøtt 24 timer i døgnet, men sover lite og dårlig... er stuptrøtt om kvelden, men har faktisk begynt å grue meg til å legge meg, for natten er så laaang. Sover sånn nogenlunde godt til 4, men etter det så er det slutt. Jeg har prøvd det meste med puter osv, men hjelper ingenting. Det blir noen lange uker fremover... Jeg misunner dere som klarer å sove mye...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes jeg er trøtt hele tiden, men jeg sover ganske mye. Legger med i 23 tiden og sover til 11-12 på dagen, omtrent hver dag. Er oppe et par ganger i løpet av natten for å tisse, men da er jeg heeelt i koma, og sovner så fort jeg legger hodet på puta igjen. Er glad jeg har mulighet til å ligge lenge på morgenen, for jeg liker ikke å sove på dagen.. blir så innmari sløv...
Piken på landet Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Helst minst 10 timer. I går hadde jeg "bare" sovet 8,5 og da klarte jeg ikke å holde meg våken gjennom Greys anatomy engang :-(
Mammahjertet Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Sover kjempemye. Legger meg sammen med toåringen i åtte tiden, og står opp litt over seks for å ordne oss og dra på jobb og i barnehage. Da sliter jeg med å holde med våken til åtte når jeg kommer hjem fra jobb... Lurer på når dette skal gi seg. Var ikke så ille sist og er nå i uke 17.... Bli ikke mye liv ved siden av, men er helt avhenging av søvnen da så gleder meg bare til å sove hele tiden.....
mizz25 Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Sov kanskje 7-8 timer hver natt,men da e æ oppe endel ganga på do å pakka smokken i munnen på minsten som e 15 mnd,så blir vel ikke 7-8 timers søvn hvis man legg det sammen Sov aldri på dagen,det har æ ikke tid te,har den lille som æ e hjemme med så
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 sover litt opp og ned. på vanlige dager sover jeg ca 7-8 timer, mens når sønnen er i bhg blir det fort 10-12 :-) er helt kake for tiden.... føler meg som en vandrende zombie
kajfla Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 jeg sover ca 10 timer hver natt. så når jeg kommer på skolen så er jeg så trøtt at jeg holder på å sovne. I dag gikk jeg hjem fra skolen kl 11, for å sove litt. stup trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå