mayaya Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Heeelt åpenbart!! Hehehehe Helt til du kom, da :-D
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hva er klokka hos deg nå da? Jeg sitter her på gulvet med minstemann - trøtt...
mayaya Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Halv ett, gitt :-o Mannen sitter og jobber enda, så jeg bare holder han med selskap :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå