mayaya Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg ble solbrent i mai og fikk et skikkelig skille på overarmene... Og det er der ennå!! Er det pga amminga, eller? Det ødelegger jo alt som heter bruk av topper, kjoler mm--- Grr!!! Kommer det noen gang til å gå vekk? Noen som har opplevd det samme?? (Jeg sola meg masse i sommer etter dette, men skillet er akkurat like tydelig.
Expat Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Heldige du er i USA, da finner du masse kremer! Finn de fuktighetskremene med soja, som sier at de hindrer pigmentflekker (og reduserer vekst av hår på beina også!!!). Det er vist at soja i krem reduserer pigmentering. Men allermest må du ikke sole deg mer før det blir bedre da... I mellomtiden er det selvbrunere da!
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Nei, jeg har jo ikke sola meg siden i sommer nå da, så man kan jo si at jeg har prøvd både å være i sola og å unngå sola. Hvor bør jeg se etter en sånn krem? Takk for svar :-)
Expat Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Any given drugstore... Blant fuktighetskremene.
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Åkei! Det skal jeg huske neste gang jeg ser en sånn butikk!! Takk!
Expat Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Tror Jergens-lotionen har en sånn variant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå