Gå til innhold

Jeg ler så jeg griner!!!! (bokstavlig talt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig problem med å styre hormonene om dagen. Jeg kan begynne å le kraftig av noe som ikke er sååå veldig morsomt egentlig, og så tar gråten helt over. Helt sykt!!

Folk tror jo jeg er smårar.Helt grusomt å ikke klare å styre seg liksom. Og det er ikke vanlig grining, men jeg begynner å hikstgrine altså :/

Er det bare meg som har det slik, eller er det noen andre som er så "ustabile"??

Ganke pinlig til tider :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho, jeg holder på sånn jeg også.. Både hvis noe er litt festelig eller litt kjipt ganges det med 1000.. Det triste er jo at det er sånn andre veien også.. I går gikk jeg i dusjen og når jeg hadde skylt håret og alt kom jeg på at jeg hadde glemt den nyinnkjøpte shampooen som sto på kjøkkenbordet.. jeg gråt i over en time :P

Skrevet

hehe...godt det ikke er bare meg da ;) Rart hvordan vi blir da..

Skrevet

Helt sant.. Føler meg rimelig ustabil.. Også blir jeg så flau :P Er greit med kjæresten for han kjenner meg så godt og vet alle mine svakheter.. Men når tårene presser på fordi de ikke har favoritt-teen min på kafeen, eller jeg bryter ut i SPRUTLATTER over en vittighet :P

Skrevet

..haha :):) Og litt flaut å se de "ikkegravidevennene" sitt sjokkerte blikk, når du etter en latterkule, begynner å hulke, som om det verste som kunne skjedd, har skjedd..... Stakkars, de tror jeg har klikka ;)

*ognåmåduikkeglemmeschampoendinikveldda* (",) tjihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...