Sussa jan 2016<3 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Sitter her våken og kjenner på det som kommer, men vet ikkje heilt om det e rier, fikk i hvertfall ikkje sove, men synes ikkje det e noe fast mønster, burde vel legge meg i gjen, men det kjennes ut som eg må på do hele tida gjøre nr 2, har i grunnen gjort det flere ganger allerede... har bare 6 daga i gjen til termin...
Sussa jan 2016<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 hmmm... e visst bare eg.... he he he nei skal prøve å legge meg litt nedpå, treng jo kansje energien....
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hei. Hvordan går det med deg? Ble det noe mer ut av det?
Sussa jan 2016<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 sitt no her enda.... har ikkje kjent så mye mere til "riene" desverre... bare lureri hele pakka... blir så lei av å gå å kjenne etter... Har ikkje orka å si noe til gubben eller noen andre, orke ikkje å ha alle som går rundt å spørr hele tida, åsså blir de så skuffa visst det stopper...Gubben lurte på kor eg va i natt da han våkna i 4 tida... sa bare at eg hadde hatt magevondt, og sotte på do...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Æsj, så kjedelig, da... Skjønner hva du mener om å ikke holde alle helt oppdatert hele tia. Blir da fort mye mas. Men håper snart det skjer noe, da. Er vel klare for å komme i mål snart, vel :-)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 vældi klar her i hvertfall... det værste e jo ventetida... det aller værste e jo at eg kan fort gå 20 daga til...!!!!! grøss
Tornado20 Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Hei! Seriøst sånn hadde jeg det inatt og, var helt rar. Hadde skikkelig vondt i magen, og tenkte kanskje det hjalp med et tørt knekke brød, også kjentes det ut som om jeg måtte på do som du og hadde det, men det skjedde ingen verdens ting, jeg bare satt der.. Men jeg veit ikke hva dette er, kanskje ungen som trykker seg nedover? Har igrunn ikke peil.. Selv har jeg bare 9 dager igjen til fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå