mayaya Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Er det noe spesielt scrappeutstyr du mener er billigere her enn i Norge? Jeg synes det er nesten like mye, jeg, men vil gjerne ha tips hvis det er noe som er billigere :-)
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Rub-onz, punch'er, stempler, bling-bling, chipboard alfa, kartong, mønsterark.. Også verktøy..
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Uniball Signo White Gel Pen!! Kjøp med deg sånne! Får ikke tak i rett type her i landet og dette er bare den BESTE hvite pennen ever!
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg har handlet "en del" men synes ikke det er såå mye billigere.. Men er det noe spesielt merke jeg bør se etter kasnkje?
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Har sett endel på nettsider, merker jeg vanligvis kjøper, som er en god del billigere der borte.. Making Memories, BasicGrey, KI Memories, K&Company, 7gypsies, Heidi_Swapp..
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 K&C har jeg kjøpt noe av ja. Relativt dyrt her, men har ikke sett på det hjemme da. Quickutz koster nesten det samme, feks.
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Provo Craft produkter for å dekorere...! Åh.. så myyyyye jeg vill ha....!
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Nå skal det sies at jeg kun har handlet i butikk, ikke på nett., da.
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Quickutz er veldig spesielt da.. De er veldig strenge med hvem som får selge produktene deres og priser.. De har vistnok ganske faste rammer man må holde seg innenfor..
Mamma Mim Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 sparer nok endel på å handle på nett ja!
Northernlights Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 På Big Lots var det masse å velge i,til en veldig billig penge.
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2007 tviler ikke :-) Men jeg liker å kikke på ting når jeg kjøper :-)
rødhette* Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Det må jo være en grunn til at veldig mange nordmenn bestiller stæsj fra USA.... Selv har jeg bestilt stempler mye billigere derfra. Ei venninne av meg har bestilt både div ting til å pynte med, og kartong.
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2007 Kartong vet jeg er billigere, men slitsomt å reise med. Stort og bør ikke brettes. Stempel har de i alle varianter ja. Hvor mye koster det hjemme da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå