mayaya Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 .. er det også et tann-tegn? Sammen med varm unge, grønt (nesten fluriserende) poop, sutring, våkner på natta...... Tenner???
SaDa Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Kan være det ja.. hvis du ser han har det vondt, så kan du gi han en stikkpille..
mayaya Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Vi gjorde det i natt ja.. Her 2 igjen nå, håper vi ikke trenger fler, for jeg vil helst bruke de norske som jeg kjenner :-) Men det virker ikke som han gjør seg noe av det selv da, at han spydde. Han bare lo han, mens jeg var full av gugge :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå