Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg fant det for godt og skulle vaske Postman Pat boken til "dorsen" her om dagen, da han hadde sølt melk på den.. Er ganske tjukke papp sider i den, så jeg la den i grønnsåpevann.. Jada, jeg sier ikke mer:-p Og søsteren min *ler*, kastet en 50 lapp ned i kurven på bomringen da hun ikke hadde småpenger, det gikk jo heller ikke så greit:-D Så, hva er det dummeste du har gjort?? Eller sagt??
EnLitenPrins Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Sniker meg in fra bim jeg..Siden det er så lite liv der Men uansett da,for 1 års tid siden sa jeg att solen i syden er så mye bedre i syden eller i norge! For her ble jeg ikke brun...Sa også att syden og norge burde bytte sol ett eller to år!! Tror det er det dummeste jeg noen gang har sagt..!*Flaaut* Forsto heller ikke hvorfor mamma holdt på og hylflire når jeg sa det ;p
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Neket (altså meg) klarte å spørre om det fantes ferskvannshai i det lokale badevannet (mer et tjern) Hadde akkurat sett et program på discoverey om gjedde og ferskvannshai. Har fått høre den i flere år nå hehe Her om dagen ble jeg kjempe flau også foresten hoho *glis* Sto på pauserommet på jobben å skulle kjøpe meg sjokkis fra sånn automat. Puttet pengene på, tastet 15 og ventet på at sjokoladen skulle komme, men den rikket seg ikke gitt. Jeg ble mer og mer arg å sto til slutt å dundret i automaten mens glosene kom på rekke og rad (har vært litt problemer med denne automaten før). Så kommer en av de jeg jobber sammen med bort, smiler, trykker 43 på automaten og sjokkisen kommer. 15 (som jeg trykket) var altså prisen på sjokoladen *flau*
Ravna Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 På teatertur til Oslo første året på videregående. Hadde bare vært i Oslo en håndfull ganger før, så var ikke særlig godt kjent, for å si det mildt. Ramlet litt ør ut av Nationaltheatert etter forestillingen, fullstendig uten retningssans. Et par venninner og jeg begynner å gå, og kommer rett på en stor bygning i stein. Jeg ser på den og spør hvilken bygning det er, jeg er sikker på at jeg har sett den før. De to andre blir heeelt stille før den ene sier: "Øh... Det er Stortinget!" Jeg var så utrolig flau!
Stor_smil Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Det verste her er at jeg faktisk sendte tekstmelding, så jeg hadde jo god tid til å tenke meg om..... hmpf Jeg er en kløne på kjøkken, hadde akkurat flyttet hjemmefra, og skulle koke egg.. veldig uvitende om hvor lenge de skulle koke for å blir hardkokt, sendte jeg en melding til en venninne.. Svar: 8 min ca Var litt stresset, så jeg sendte en melding tilbake å spurte: Skal man ta av skallet??? Innså ikke tabben før jeg fikk: BLONDIII som svar tilbake.. hehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 He he he he he:oDDDD *leeer* Så mange morsomme historier.....
EnLitenPrins Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Dette skjedde faktisk for noen måneder siden..Sente en melding til sambo der det sto atte jeg savnet han sann,gledde meg til å holde runt han og jeg var skikkelig kåt og hadde lyst på han Gjett hvem som fikk meldinga da...STEFAREN MIN! ;p Men han tok det bra..hehe
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Men stor_smil, du eeer jo litt blond? *knis* (håper ikke jeg var slem nå... )
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 jeg og ei veninne skulle møtes i oslo rett etter at vi hadde flyttet sørover, og ingen av oss var kjent der. vi møttes på østbane hallen, og skulle finne veien til karl johan(!) vi st kjempelenge å diskuterte hvilken vei vi skulle gå (for dere som ikke er kjent i oslo er østbanehallen slutten av karl johan, altså vi sto på karl johan mens vi diskuterte!) etter en stund ble vi enige om å ta trikken til akerbrygge, for jeg kunne veien derfra:) vel inne på trikken spurte vi en fyr om han kunne forklare veien til karl johan, men han bare gliste(?) da vi kom til akerbrygge fant jeg selfølgelig veien til karl johan, og vi tusla glad og fornøyd rett ned til østbane hallen!!!! blei litt flaue der vi sto å måpte!!!
* 5 om dagen * Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 artig...hehe... dette er ikke noe jeg har sagt, men en bekjent (heldighvis) det var noen stykker å grillet en sommer, så sa hun ene : kan dere ikke snu den grillen, for jeg får røyken i ansiktet hele tiden.... hehe...er det mulig lissom, å si sånt da....gjett om ho får høre dette da, flere år etter...
mayaya Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 fnis sånne tråder er alltid like artige rett før leggetid :-D
Gjest Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Vi var ute og kjørte for en stund siden.. Vi kjørte forbi noen jorder og der var det gjødsla.. Lukta var stram tom inne i bilen for å si det mildt.. Så smarte meg lukka opp viduet for å lufte..hehe!! Ble ikke bedre nei, for lukta kom utenifra!! haha.. blir mobba ganske mye for dette!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 dytter denne til frk tekopp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå