snartmammapåny Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Greit nok at det er ekkelt at noen viser tissen sin på tv, å vise mann mot mann "erotikk"(tviler på at man kan kalle det det siden det hele blir nok bare ekstremt dumt og overkomisk) og heller ikke helt bra at en mann er villig til å fysisk utsette seg selv for skade for at vi andre skal få underholdning på tv. Men dette er jo ikke værre enn mange andre reality programmer. Mye av dette er jo bare skuespill. Skuespill av en noe ekkel og kanskje for noen støtende karakter, men man MÅ ikke se på om man blir trist av det. Alle dere som er kritiske til programmet de syv dødssyndene, har dere sett episodene? Særlig den andre episoden gav iallefall meg en tankevekker. Det med normenns pengeforbruk på alkohol. Hvor mye penger vi nordmenn bruker på alkohol i løpet av et år, og hvor mye penger dette er for et barn i et uland. Mulig det bare er meg som ser det slik, men dette programmet har fått meg til å innse hvor "dårlig" jeg og mange andre lever sine liv. Hvor lite gjennomtenkt og hvor mange tåpelige valg vi tar. Og til hvilken nytte? For at vi selve skal føle oss bedre enn naboen? Være vakre og drikke oss fulle? Helt ærlig så sjønner jeg ikke helt kritikken av dette programmet. Selvfølgelig er det banebrytende og Kristoffer S har jo en noe vulgær og ekstrem humor, men det får vel være hans og de som velger å se på programmet sitt problem. men SÅ ille er det vel ikke?? I så fall må noen overbevise meg om hva som er så ille ved dette programmet at faktisk INGEN bør se det og sendingene bør stoppes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå