Trebarnsmamma30 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Her har magen plutselig kommet over natta omtrent.. er i uke 21 nå, og for 2 uker siden da jeg var på ultralyd viste det knapt.. føler magen strammer seg hele tiden nå, litt ubehagelig. Fikk mage nesten over natta da jeg ventet førstemann også, helt rart.. men da først i uke 25 eller noe sånt:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg har termin 14 mars og det vises veldig godt på meg at jeg er gravid nå - ikke bare tykk lenger. Herlig!
Cindy_jah Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Var klin flat til og med uke 20..PLUTSELIG spratt den ut..er i uke 23+5 nå og man ser nå at jeg har noe i magen.. Deilig:-) Men strammer her også..hjelper å bruke krem da. Myker huden opp litt.. men begynner å bli tungt..blir nok sånn på oss hvor den kommer helt plutselig ja.. Termin 9. Mars forresten :-)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 jeg har termin 27 februar, så kan igrunn hende det blir mars på meg pgså er 26+2 i dag og er rimeligsvær. Fikk tidlig mage, sikkert rundt 12-14 uker og skikkelig ballongmage opgså har bare gått opp 5 kilo så det er kun magen heldigvis! jo, og titsa
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har termin 26.e mars, og det vises tydlig at jeg er gravid ) Magen strutter som bare det. Men magen kom tidlig her.
Meg og gutten min Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 har kom også magen veldig fort selv om jeg er førstegangs. jeg tror jeg har ett bilde inne på siden min av magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå