Blue Lady Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det farlig å løfte tungt 3 mnd etter KS? ca 20-25 kg??
grå :) Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg er ikkesikker,men tror jeg ville prøvd å unngå det noen uker til. sjekk inne på ksdebatten kan hende det står noe der
Dotten Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Såpass lenge etterpå tror jeg ikke det er "farlig", men du kjenner det best selv. Er du fortsatt øm o.l. ville jeg ventet. Tror for min egen del at jeg løftet og levde som vanlig kortere tid enn 3 mnd. etter mitt ks. Men dette er såpass individuelt, at det kan være vanskelig å svare sikkert på. Jeg hadde null problemer i ettertid. Andre som kanskje kan ha plager, bør absolutt vente
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 takk for svar. Har ingen problemer, men er litt øm/følelsesløs over snittet,, men har lest at mange er øm i flere år. Har begynt å jobbe en liten stilling der jeg sorterer pakker på posten, kom plutselig på at det kanskje ikke er så lurt å drive å løfte pakker så tett opp til KS.. men har ikke vondt noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå