EnLitenPrins Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Som sagt så kjeder jeg meg...hehe
HEMMELIG!!! Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg kjeder meg også!! Det er derfor jeg svarer;) Hihi...jeg synes ikke jeg gjør det. Har aldri hatt en kvise i mitt liv før jeg ble gravid, men nå får jeg av & til, så da dekker jeg den... Litt rouge, en naturlig øyenskygge med litt skimmer, maskara & lippgloss... Men jeg er veldig gla i fiiine sminke ting, men må være litt forsiktig, for har veldig mørke øyne, så ser lett mye sminka ut...
Supertea Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Niks, nesten ingenting. Bruker egentlig bare en sånn fuktighetsspray + rouge. Og så buer jeg vippene med en vippetang, så jeg ser litt våken ut Når jeg jobbet (serviceyrke) pleide jeg å bruke mascara og evt. concealer / solpudder i tillegg, hvis huden var stygg.
EnLitenPrins Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 hehe Bruker masse sminke jeg da i forhold til dere! Bruker først en fuktighetskrem,fundation,solpudder,øyenskygge,en lys base så en mørk,kajal,vippetang,maskara,øyenbrynsblyant og lipgloss..Men jeg ser ikke oversminka ut da! Men er bare en vanesak for meg...hehe...
Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Til daglig: kajal og maskara. Behøver ikke mer for å levere i bhg vil jeg tro*ler*
aviatrix*høygravid Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Har tenkt litt på det samme selv.. Bor i danmark og her fikk jeg uddelt anbefalinger fra staten til gravide om "God kjemi med barnet" sto at man ikke skulle bruke særlige med sminke, ikke farge håret, ikke bruke hårspray, ikke bruke parfyme eller produkter med parfyme.. vel jeg tenkte at jeg kommer til å gå rundt som en grå mus lukter kjedelig apotekdeodorant, og flatt hår.. vel vel, prøver å følge de sånn der, men orker ikke å være helt fanatisk
YumYum2 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hva er kajal? Jeg bruker en brun øyenskygge og maskara. har jeg røde punkter (noe jeg har fått i graviditeten som kommer ca annenhver dag, flere som har det?) bruker jeg litt pudder.
klumpen og gullet Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Hvis jeg sminker meg, bruker jeg id mineralpudder, mascara og leppepomade til hverdags. Ikke alltid jeg orker å sminke meg om dagen, hvis jeg bare skal til fysioterapi og i matbutikken så lar jeg det vær for å si det sånn! =) Syns det er gøy med masse sminke til fest, kjæresten min er ofte ute og reiser og handler til meg på taxfree, så jeg er så heldig å ha stort utvalg! På fest blir det full pakke med foundation og rouge, sotede øyne, masse mascara osv!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Bruker ikke mye til vanlig. Noen dager ingenting, andre dager bare mascara evnt litt pudder og rouge hvis jeg føler meg bleik og gusten. Prioriterer ikke tid til det til vanlig, har alltid dårlig tid på morgenen som vi har Liker å heller bruke litt tid til spesielle anledninger.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker en god krem, lys øyenskygge, mascara og kajal til vanlig. Noen ganger litt rouge hvis jeg føler meg blek. Til fest bruker jeg en mørkere øyenskygge, mascara, kajal, foundation og litt rouge. Bruker kun Mary Kay sine produkter - fantastisk serie!!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Bruker ikkje smike til hverdags eg. Men har sterkefarger naturlig.......markerte øyebryn og vipper, ser ut som eg har maskara på .
*Vetlis* Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker vel et samme som HemmeliNemmeli!, fuktighetskrem,fundation, pudder,øyenskygge,en lys base så en mørk,kajal,vippetang,maskara,øyenbrynsblyant og lipgloss, men det tar meg 5 min. Som sagt det er en vane sak. Å jeg ser ikke oversminket ut!
Serial mom Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Bruker kajal og maskara,det er vel det. Skal jeg til byen tar jeg kanskje på litt øyenskygge,men er ikke så flink med sminke,så tror knapt det vises at jeg har skygge(tør ikke klæsje på,og bruker duse farger,må nok gå et kurs først,jeg!) Bruker ikke noe mer til fest heller,av samme årsak!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 sitter på jobb en tidlig morgen og kjeder meg jeg og. bruker ingen sminke til daglig, orker ikke- synes det blir så stress om morningen, også føler jeg ikke at jeg trenger det heller. fått ganske fin hud nå, og permanent farger øyenbryn og vipper. sminking med hele pakken forbeholder jeg til fest byturer, samt kafe med venner og andre anledninger er det dekkkrem og mascara.
*tigerlilly* Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker bitte litt øyenskygge og mascara. Skulle faktisk ønske jeg kunne bruke mer....men jeg er rett og slett sykt dårlig på dette sminkegreiene og tar jeg på meg mer enn det så ser jeg ut som en av disse oversminka fjortisene som jeg ser står og venter på bussen hver morgen. Det er ikke pent! (ok, sikkert noen fjortiser som kan sminke seg altså) Jeg skulle ønske jeg kunne bruke litt mer, for de få gangene jeg har fått eksperthjelp, har jeg blitt skikkelig fornøyd med resultatet, og hvilken forandring!!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Nei, ofte ingenting, eller mascara, lipgloss og dekk-krem hvis jeg har røde prikker. Veldig dårlig på sminke, jeg...
Gjest Skrevet 14. november 2007 #18 Skrevet 14. november 2007 maskara,kajal,rouge å dekkstift....har fått så mang kvisa,e itj gravid enno æ da så d kjæm av tr:( blæææ,hate kvisa! men sminke må man ha hehe=)
Linaria Skrevet 14. november 2007 #19 Skrevet 14. november 2007 Vanligvis bruker jeg fundation og mascara... Men bare når jeg skal på jobb. Bruker litt mere (øyenskygge rouge) hvis jeg skal ut. lebestift dropper jeg, synes det er ekkelt å ha på. Nå som jeg er gravid bruker jeg nesten aldri sminke. Prøver å unngå kjemikalier. Hvis jeg bruker sminke, er det i såfall bare fundation + mascara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå