Gå til innhold

Flere som har fått brev fra NAV idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang. opplysninger om inntekt, evnt. samboer, osv...

Syns bare det var et merkelig brev å få, siden det ikke er så lenge siden jeg fødte, og derfor ikke lenge siden de fikk disse opplysningene av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,alle som mottar stønad som enslig forelder får det brevet 1 gang i året. Fikk det selv i fjor også,da var det rett over 6mnd siden lillegutt var født. MÅ sendes inn uansett,ellers kan de stoppe utbetalinger til deg. Tungvindt system,hvertfall for de som får barn på høsten,blir da kort tid etter barnet er født før skjema må sendes inn.

Har selv fylt ut skjemaet i dag og sender det i morgen :)

Skrevet

æ fikk ett brev i dag som æ mått fyll ut å send inn, men har itj sett så nøye på d enda.. d so at dem sendt d t alle som mottar dobbel barnetrygd..

Skrevet

Det er nå godt dere sier fra om dette, hadde lagt brevet, ulest, på ei hylle og ikke tenkt noe mer over det ;)

Skrevet

yepp det har jeg fått, kansje jeg skal fylle det ut også hehe :)

Skrevet

Ja, fikk det igår. Fikk jo baby for 3 mnd siden og hadde vært hos samtale på nav dagen før, så jeg syntes det var så merkelig. Men skjønte jo at det var standard, så da får jeg bare gjøre det.

Skrevet

Ja, det har jeg også fått, men var det ikke bare på en side? Ikke noe spørsmål om inntekt for min del iallefall... Nå har jeg lukket igjen konvolutten, så får håpe jeg ikke har oversett noe ;-)

Skrevet

ÅÅÅ!! FORBANNA! Nå åpnet jeg jo konvolutten igjen, men det gjaldt jo selvfølgelig ikke meg! jaja, får levere det personlig da...

Skrevet

Ja jeg fikk det jeg også.. ble så irritert. Tenkte at de roter igjen fordi jeg fylte det ut i juli. Jævla byråkrati helvette. Jeg er så dritt lei. Det er best å bo i Norge? Ja særlig.. må jo gjennom en helvettes papirmølle for alt. Jeg blir gæærn. Det er bra å bo i Norge så lenge man kommer i mål med sånne saker, men det skal jo litt til for å holde tunga rett i munnen. Takk gud for at jeg ikke er nødt til å leve på trygd på grunn av sykdom eller noe annet. Stakkars mennesker som må forholde seg til NAV og telle på kronene for å overleve. At NAV styrer deres livssituasjon. Det hadde jeg ikke takla. Uff jeg er så sint for at jeg er inne i det drittsystemet. Jeg har faen meg ikke bedt om det... SINT!!!

De menneskene som jobber der trenger seriøst en stor dose opplæring i seriøs kundebehandling. Vi er faktisk kunder. Ikke trygdesnyltere. Aaaawww....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...