Gå til innhold

ikveld er livet litt kjipt.


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann er bortreis med jobben. å jeg som er så husredd.

men d værste er at vi er helt avhengige av mobilnene våre. sender mellinger i hyyt og gevær.

men nå så har jeg bytta abonomang å da slutta tlf min i virke kl 1309 i dag. så jeg får ikke sagt natta til ham en gang;(

 

helt grusomt.

 

pluss at d er en del hormoner i sving får på dobbel pergo....

 

 

 

måtte bare få d ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiii :o)

Åh, synes synd på deg. Jeg er husredd selv, så jeg vet hva du snakker om. Ville bare sende deg en trøsteklem, og håper at du får sove godt!

 

:o)

Skrevet

tusn takk:)

d varmer. skulle ønske d var litt mer å se på på tvn om natta.

hehe så hadde den kanskje gått raskere :)

Skrevet

her i huset er ikke sambo heller hjemme=/

liker absolutt ikke å ligge alene om natta, er både mørkeredd og LITT husredd...har jo bikkja som holder vakt, men det blir liksom ikke det samme som en varm armkrok under dyna=)

 

Skrevet

Sender deg en trøsteklem jeg også.. I dag er vi i samme båt, min kjære jobber tredje natteskift på på rad og får ikke svart på melding eller tatt tlf.. og jeg haaaaater å være hjemme alene.. og hvorfor sender de bare krim og skumlesen på tven? huff.. Klemmer til oss alle ;D

Skrevet

uff.. ja ikke noe gøy det nei! kjenner til problemet,er husredd jeg også.. lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...