grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 min mann er bortreis med jobben. å jeg som er så husredd. men d værste er at vi er helt avhengige av mobilnene våre. sender mellinger i hyyt og gevær. men nå så har jeg bytta abonomang å da slutta tlf min i virke kl 1309 i dag. så jeg får ikke sagt natta til ham en gang;( helt grusomt. pluss at d er en del hormoner i sving får på dobbel pergo.... måtte bare få d ut
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Heiii ) Åh, synes synd på deg. Jeg er husredd selv, så jeg vet hva du snakker om. Ville bare sende deg en trøsteklem, og håper at du får sove godt! )
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 tusn takk:) d varmer. skulle ønske d var litt mer å se på på tvn om natta. hehe så hadde den kanskje gått raskere
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 her i huset er ikke sambo heller hjemme=/ liker absolutt ikke å ligge alene om natta, er både mørkeredd og LITT husredd...har jo bikkja som holder vakt, men det blir liksom ikke det samme som en varm armkrok under dyna=)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Sender deg en trøsteklem jeg også.. I dag er vi i samme båt, min kjære jobber tredje natteskift på på rad og får ikke svart på melding eller tatt tlf.. og jeg haaaaater å være hjemme alene.. og hvorfor sender de bare krim og skumlesen på tven? huff.. Klemmer til oss alle ;D
MamsenTilAva Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 uff.. ja ikke noe gøy det nei! kjenner til problemet,er husredd jeg også.. lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå