Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har lyst å lage julekort med foto i år - men bruker flere fotos. Ikke bare ett som hos Fotoknudsen o.l. Eller om det ikke går/blir for dyrt - i allefall gjøre noe "litt" anderledes. Noen som har noen gode tips ?
mayaya Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 kortshop.no har veldig fine kort med flere bilder på. Jeg har lest her inne at vistaprint også har det, men de har jeg ikke prøvd.
tine1977 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Å ja det er kjempefint. Jeg hadde det som takkekort til fødsel og dåp. Jeg tror jeg hadde gått inn i en fotoforetning å fått dem til å lage et prøveeksemplar til deg. På kortshop har de veldig mange fine, men jeg syntes de var veldig dyre jeg. Jeg må få bestilt jeg også nå...gøy:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Takk for svar. Skjønner ikke helt rådet om å gå inn i en fotobutikk - er ikke "alle" nå tilknyttet en eller annen kjede og har "standard" fotokort (som hos de jeg har sett er ett bilde), eller har jeg gått glipp av noe ?? Kortshop var flott - men dyrt : ( Synes det er litt mye penger å bruke til julekort - som hos mange blir kastet i januar
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Last ned scrapbookfair.com og lag kortene selv der, så lagrer du det på datan din og fremkaller det som vanlig bilde :-) Da blir det kjempe billig!! :-)
_svana_ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Lag det selv i photoshop eller gimp. Billig og dessuten gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå