Marolla Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Enkelte kvelder er bare puppen bra nok, og det er forsåvidt greit, -Men... hun våkner jo så snar jeg går og tar puppen med meg.... noen tips? Hun tar ikke smokk, og leter etter puppen helt til hun ruller rundt på magen...
aanonym Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg gjorde det som deg med min første, og det var et sabla styr når puppen ble borte. Det er desverre bare en eneste ting som hjelper: Å venne abrent av med å sovne med puppen i munnen. Det må lære seg å sove av seg selv. Jeg VET det er lettere sagt enn gjort...
Forskeren Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Enig! Hun må bare avvennes... Eldste jenta mi ble puppet i søvn til 6 mnd, vi valgte da Ferber, for vi var så slitne. Skal sies at det var veldig effektivt, men det finnes jo mildere måter å gjøre det på også. Babyen må sovne slik den skal fortsette å sovne... Sovner de med pupp i munn vil de straks lete etter denne når de sover litt lettere. Trilles de i søvn våkner de lett når vogna stopper.... osv. I alle fall gjelder dette gutten min, sover best og lengst når han sovner av seg selv. Han er også 5 mnd, men denne gangen har jeg bevisst unngått sovning på puppen siden vi hadde sånne problemer sist. Han tar heller ikke smokk. Har fått seg kosebamse nå da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå