Gå til innhold

Hva syns dere om dette


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en stesønn på snart 3 år som bor hos oss på fulltid,

Så har har jeg en datter på 1 år og 7 mnd fra tidligere forhold.

Min stesønn har blitt som min egen for meg, jeg elsker han over alt på jord. Nå skal det sies at biomor ikke kan ha han mer en annenhver helg, for han har opplevd mye omsorgsvikt fra hennes side og hun har ikke på en måte taklet morsrollen helt. Hun sier at hun vet at han har det best hos oss.. Så her innvolverer jeg alt jeg har.

Han kaller meg for mamma, og er svært knyttet til meg.

I mitt liv så har jeg nå 2 barn, og vi gjør ingen forskjell på barna våres.

De har blitt som søsken, stesønnen min har blitt skikkelig storebror :)

Så vi lever som om vi var en familie på 4.

Noen har sagt til meg at man aldri kan bli like glad i sitt stebarn som sin egen, Jeg vil da bare få sagt, at de noen de tar feil.

Min stesønn fortjener å bli elsket som en mor elsker sitt barn.

For han er verdens hærligste og skjønneste gutt,,

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes barna dine er heldige som har ei mor som deg. Kan ikke si noe annet enn at det er flott gjort=)

Skrevet

Dere er heldige begge to - som har fått lov til å være i hverandres liv.

 

Det er flott å høre deg fortelle om ham som om han skulle vært din egen - blir faktisk helt varm om hjertet:-)

 

Jeg har også en sambo, gjennom noen år, som elsker mine to eldste som om det skulle være hans egne, og vi har en datter sammen som er alles kjæledegge:-)

 

Der hjertet er åpent er det plass til mange:-)

 

Hipp hurra for det:-)

Skrevet

ellers hadde vel ikke adopsjon vært like utbredt? For ikke å snakke om dem som bruker sæddonor eller eggdonor.

 

Du høres ut til å være en super mor, for barna deres. Jeg, personlig, tror at engasjement i alle barna er viktig for at man skal få en velfungerende og god familie. Hadde ikke mannen min engasjert seg i min særkulls, hadde vi nok ikke hatt noe særlig bra forhold...

Skrevet

Du får dagens rose av meg! Du gjør en hedelig innsats og er et flott forbilde for oss alle!

 

Kanskje vi er flere ekstra-mammaer som burde tenke oss litt mer om og la barnet få sjansen til å krype under huden på oss... - Det kan bare bli en seier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...