Gå til innhold

Hva bruke mot halsbrann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe annet en gavison??

Blir så kvalm av den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandler, love hearts drops, melk og rå potet er ting som kan funke.

Ellers på apoteket får du noe som heter Link, men jeg syntes de er like dårlige som gaviscon.

Men i forrige svangerskap ble jeg anbefalt titralac.. de var gode og funket. Men fikk beskjed fra apoteket nå att de ikke anbefalte de til gravide. Men på felleskatalogen står det att de kan brukes. *forvirret*

Skrevet

takk får råd. love heart er jo kjempe digg. hehe

Skrevet

Jeg prøvde det tipset om love hearts da jeg var gravid sist. Og det ble mye, mye verre! Jeg kjøpte noe på helsekost, som hjalp. Husker ikke hva det het. Og så drakk jeg melk, som lindret en stund (nok til at jeg klarte å sovne på kvelden, f.eks)

Skrevet

Vet de har noe på helsekosten, flere av venninnene mine har skrytt av en,men har såklart ikke fått med meg navnet..

Skrevet

Prøvd flytende gaviscon? Eneste jeg har fått til å funke. Tablettene var bare helt pyton.... Har flaska stående på nattbordet. Og det siste jeg gjør før jeg bikker nedpå puta er å ta en slurk. Smaker jo ikke akkurat godis, men det går fort over. Kjenner at det virke med det samme, så da takler jeg det.

Skrevet

Samme her.Flytende gaviscon er genialt.Smaker pyton men så lenge det hjelper så går det greit!!Dette middelet er også anbefalt for gravide!Derfor er det tryggest å ta dette. Jeg prøvde tablettene.. Det var som om jeg fikk vaskepulver i munn,jeg ble såå dårlig,brakk meg nesten. Verste jeg noensinne har smakt!

Skrevet

TITRALAC er den de anbefaler for gravide på apoteket..

Skrevet

Novaluzid bruker jeg. Den kan trygt brukes under graviditet. Hadde ikke klart meg uten!!!!

Skrevet

Bruk link!!! tygge tabletter.. fantastisk!!!! :)

Skrevet

Novaluzid og Link er nesten det samme, bare at Novaluziden er mer gravidvennlig.

Skrevet

Jeg tygger rød link, nå og i forrige svangerskap...

Smaker mint, helt greit...

Funker også med en gang =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...