Tredje barn på vei Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Noe annet en gavison?? Blir så kvalm av den
Beama Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Mandler, love hearts drops, melk og rå potet er ting som kan funke. Ellers på apoteket får du noe som heter Link, men jeg syntes de er like dårlige som gaviscon. Men i forrige svangerskap ble jeg anbefalt titralac.. de var gode og funket. Men fikk beskjed fra apoteket nå att de ikke anbefalte de til gravide. Men på felleskatalogen står det att de kan brukes. *forvirret*
Tredje barn på vei Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 takk får råd. love heart er jo kjempe digg. hehe
HjerteMom Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg prøvde det tipset om love hearts da jeg var gravid sist. Og det ble mye, mye verre! Jeg kjøpte noe på helsekost, som hjalp. Husker ikke hva det het. Og så drakk jeg melk, som lindret en stund (nok til at jeg klarte å sovne på kvelden, f.eks)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Vet de har noe på helsekosten, flere av venninnene mine har skrytt av en,men har såklart ikke fått med meg navnet..
Phantom´ Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Prøvd flytende gaviscon? Eneste jeg har fått til å funke. Tablettene var bare helt pyton.... Har flaska stående på nattbordet. Og det siste jeg gjør før jeg bikker nedpå puta er å ta en slurk. Smaker jo ikke akkurat godis, men det går fort over. Kjenner at det virke med det samme, så da takler jeg det.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Love hearts, og mandler! Marsipan funker også her.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Samme her.Flytende gaviscon er genialt.Smaker pyton men så lenge det hjelper så går det greit!!Dette middelet er også anbefalt for gravide!Derfor er det tryggest å ta dette. Jeg prøvde tablettene.. Det var som om jeg fikk vaskepulver i munn,jeg ble såå dårlig,brakk meg nesten. Verste jeg noensinne har smakt!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 TITRALAC er den de anbefaler for gravide på apoteket..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Novaluzid bruker jeg. Den kan trygt brukes under graviditet. Hadde ikke klart meg uten!!!!
2prinsemamma Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Bruk link!!! tygge tabletter.. fantastisk!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Novaluzid og Link er nesten det samme, bare at Novaluziden er mer gravidvennlig.
grivid m/nr.2 Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 Jeg tygger rød link, nå og i forrige svangerskap... Smaker mint, helt greit... Funker også med en gang =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå