Flode Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg blir alltid søvnig så snart Jon Blund har dratt. Sånn har det alltid vært med Jon Blund, jeg vil sove om en liten stund. Tusen takk for nå, ha god natt.
lille je Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg blir alltid søvnig så snart Jon Blund har dratt Sånn har det alltid vært med Jon Blund Jeg vil sove om en liten stund Tusen takk for nå, ha god natt. Den?
mayaya Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Tusen takk skal dere ha!! :-D
2Blåbær Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 1. Hvem er denne karen med sekk og lue på? Han ligner litt på nissen igrunn, det er ikke ham, det er Jon Blund, han besøker store og små... 2. Ja Jon Blund har med seg hver kveld til alle små, noe spennende, noe morsomt, noe rart, kveldens rettighet begynner snart, la oss starte; klar ferdig gå.. 3. Jeg blir allid søvnig osv...
rødhette* Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jepp, 2Blåbær skriv riktig. De to andre skrev 3. verset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå