Gå til innhold

Begynt å verke i ribbeina..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i 26uken og verker så sykt på venstre siden i ribbeina.

Kan ikke huske jeg gjorde det så tidlig sist, men nå husker jeg DÅRLIG fra den gang også da.

Når kjente dere det, om dere kjenner det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verker en god del i ribbeina jeg også..vet ikke hva det er. Skal ta det opp med jordmor på torsdag..

Men begynte vel i uke 16 eller noe sånt..

Er uke 23+5 nå..

Skrevet

Jeg og har sån verkende sviktende følelse i ribbebeina.. Er det vanlig? Kan ihvertfall ikke ligge på sidene for da kjennes det ut som om jeg skal knuse de, noe som er litt rart med tanke på at jeg kun har lagt på meg fem kilo eller no.. er da ikke så himla mye!?

er forresten 26 + 2 i dag.. :)

Skrevet

Jeg har også mye vondt i ribbena, noe som både jordmor og lege fortalte meg var normalt. Spesielt siden jeg er liten og slank, i utgangspunktet;) Da blir det mye press og belastning på ribbena når magen begynner å ta form. Man kan jo tenke seg alt som brukte å ligge der hvor livmoren nå begynner å ta plass. Alt dette presses på en måte oppover slik at det blir press på ribbena. Selv fikk jeg disse plagene rundt uke 17-18, og fortsatt gjør det like vondt, om ikke verre. Det er ikke mye man kan gjøre med det heller, smertestillende vil ikke hjelpe særlig da det ikke er muskulære plager. Men en god holding når man står og ligger er selvfølgelig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...