Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 er det farlig å bøy seg ned og slik når man er i uke 30 og oppover.?? lurer det samme på angående løft. Trenger virkelig svar på dette.
tiltiderensom Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det er ikke farlig å väre gravid, og man kan derfor bevege seg som för. Så lenge du ikke får smerter selvfölgelig. Jeg har en tre år gammel datter og hverdagen går som vanlig. Er i uke 31. Tar meg hvilepauser löpet av dagen, men både stövsuger, bärer handleposer, löfter dattera vår, rer opp senger osv. Og da må jeg både böye og töye, samt löfte. Har ikke bekkenlösning og er i fin form ellers. Har alltid värt fysisk aktiv, og pröver å opprettholde aktiviteten så godt som. Men selvfölgelig blir jeg mer sliten og alt er tyngre og ikke fullt så behagelig som för. Så ber jeg mannen min hjelpe meg med det aller tyngste. Helst for å unngå vond rygg! Man kjenner jo at magen er der, og det er uvant, men ikke farlig:) Kjenn på hva du orker, bruk riktig böyeteknikk, gå heller flere ganger, ha mindre i handleposene og fortsatt lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå