Gå til innhold

Da har vi kommet hjem med en nydelig prinsesse........

utrolig 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag 10.11.2007 kl 05.15 ankom vår lille prinsesse, 3000 gr og 47 cm.

Alt gikk i grunnen veldig fort når det først satte seg skikkelig i gang. Hadde fødeplass på Ullevål B, men der var det jo fullt på når jeg kom i gang. Så de sendte meg til AHUS for sjekk mens de ventet på ledig fødestue til meg på Ullevål.

Prinsessen ble derfor født på AHUS, og så ble vi sendt i taxi til Ullevål ca 4 timer etter fødselen.

( vi var 16 stk som fødte 10 nov, som lå på hotellet på Ullevål)

Det gikk veldig greit, er i veldig fin form og bare koser meg.

Veldig deilig å være ferdig altså.

Lykke til videre alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Nå må dere kose dere masse.

Gleder meg til det blir min tur!

Skrevet

Hjertelig til lykke! Gleder meg til april!

Skrevet

gratulerer så mye med prinsessa di, neste onsdag er det min tur til å møte min prinsesse :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Kjøring hit og dit mellom sykehus hørtes litt ille ut da men... Jeg har også fødeplass på Ullevål B med termin 25.11 - håper ikke det er like fullt der da...

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye. Kos deg masse. Gleder meg til jeg kommer etter, men det er ikke før i juli da (hvis alt år bra, og det satser jeg på)

Fått noe navn enda da den lille prinsessen din?

Skrevet

Gratulerer så mye med en fin prinsesse! Godt å høre alt gikk bra endda du måtte ut på tur for å føde henne :-) Når det virkelig står på så spiller det jo egentlig ingen rolle om man er på dette eller hint sykehus, og resultatet ble jo fint uansett. Kos deg i tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer masse med nydelig prinsesse! Tipper det er deilig å være hjemme og nyte hvert sekund!

Kos dere alle sammen!

=D

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille prinsessen! Så deilig det må være å ha kommet i mål og at alt har gått fint, selv om du måtte ut i drosje sånn oppi det hele:)

Kos dere masse!

Skrevet

Masse gratulasjoner herfra også! Et døgn tidligere ute enn meg du da :) Vi fikk heller ikke plass på Ullevål og ble sendt til Bærum. Helt greit.

Kos deg med prinsessa di!

Klem :)

Skrevet

Gratulerer til lille prinsessen!!

Er det ikke en fantastisk opplevelse?

Masse klemmer

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med prinsessa:o)

Godt at alt gikk fort og at du er i fin form.

Kos dere masse nå i barseltiden. Ønsker dere lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...