LizzyG Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Den andre tråden ble så lang, så tar det her jeg. Jeg fikk plass på den nystartede småbarnsavdelingen som startet i oktober bak Stasjonsgata Legesenter. Men den tilhører Lerberg barnehage. Hvor skal du drive barnehagen din og hvor mange barn skal du ha i den?
prince and princess brud060609 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg holder til i gammle hokksund. Har fått godkjent for 4 barn men skal søker meg opp til 8 med 1 ansatt.Har fått tak i førskolelærer. Har min egen sønn på 19 mnd og alderen er fra 0-3 år. Skal hete smaatroll familiebarnehage og den driver jeg hjemme hos meg selv. Nytt hus og god plass. vi fikk faktisk plass i knerten men takket nei når jeg fant ut at jeg kunne starte selv. Den ansatte jeg skal ha kan da ha sitt eget barn her om det er ønskelig
prince and princess brud060609 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hvor i hokksund bor dere?
LizzyG Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Vi bor på Lerberg vi. Ved golfbanen. Siden du er litt inn i dette med å drive barnehager, er det mulig å jobbe deltid i barnehager? Har ei svigermor som har så lyst til å jobbe i barnehage,men så kunne hun tenke seg 80 % eller noe. Er det noen som vil ansette hun da, eller er de ute etter folk som jobber fullt?
prince and princess brud060609 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Du kan få den % du ønsker kommer ann på hva barnehagen trenger. Min stilling blir 80% for førskolelæreren er hos meg 1 dag i uka. Er dere her i fra eller flyttet hitt. bor ca 5 min unna oss dere da
LizzyG Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Samboeren min er fra Hokksund (fra Bråtabakken) mens jeg flyttet hit fra Konnerud. Hvor bor dere da? Så fint, da skal jeg si til hun at hun kan lete for hun visste ikke helt hvor glad barnehager var i folk som ikke jobbet fullt.
prince and princess brud060609 Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 HIHIHI Ler godt nå jeg er fra hokksund men samboeren min er fra konnerud vI bor i gammle hokksund rett ved sanden hotell
LizzyG Skrevet 13. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2007 Hehe... Bare motsatt hos dere da;) Hehe... Pleier du å gå turer og sånn da? For da har jeg sikkert sett deg:)
prince and princess brud060609 Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 masse turer + at dattern min går på hokksund skolen. blir mye turer da:) må gå nå kanskje vi snakkes en dag
LizzyG Skrevet 13. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2007 Jepp. jeg pleier å ha med meg en nakenhund så du kan jo se etter meg hvis du går en dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå