Gå til innhold

Blakke meg...finnes det noen steder der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan kjøpe bilstol,men kan delbetale? Har ikke akkurat så mange kroner til overs for tiden... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke betale den med et kredittkort om det haster slik med bilstol? Evnt om ungen din har sparekonto, bruke av den til du får penger og skaffe tilbake?

Skrevet

Sjekk IF avtalen. Vi bruker den.

Vi betalte alt på en gang. Men tror ikke man trenger det.

Kan velge en stol eller alle 3.

www.if-sikkerhet.no/butikkno/

Skrevet

Kunne selvfølgelig ha tatt av sparepengene hans,men det er ikke mye vil har lagt i der for tiden..:(

Får sjekke dette med den IF-avtalen da..

Skrevet

Du kan få min bilstol gratis. Jeg skal ikke ha den mer. Hvor stor er ungen?

Skrevet

Han er 8 måneder(snart 10 kg). Mener du seriøst???

Skrevet

Ja det mener jeg seriøst- Har ikke noe interesse av å selge den. Du kan godt få den hvis du trenger den. Altså jeg har 2 stk. Den ene er ikke helt lokalisert for det er en stund siden vi brukte den da. Det er en sånn maxicosi baby-stol. Den vi har nå brukte han vel fra han var 1.5----husker ikke helt..Men den er ihvertfall sånn sitte-stol. Men det var så mye klabb med stenger og alting. vi kjøpte heller en ny. Vet ikke helt hvor stengene er da. Må lokalisere litt av hvert. Men vi har en bod,regner med alt er der. Den største stolen er ihvertfall i kjellerstua vet jeg.

Skrevet

Seriøst. Jeg trenger ikke min. Og jeg trenger ikke selge den heller. Ikke at jeg er rik, men jeg gir den heller bort til noen som trenger den enn å stresse med å legge ut annonse og selge for 500kr.

Skrevet

Hadde vært sååååå snillt!!!

Kan vi skrives via postkassen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...