Tredje barn på vei Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er sååå trøtt om dagen.. setter jeg med ned så sovner jeg.. Er så vanskelig for å holde seg våken, og det er tøft når jeg har en 3 åring her hjemme å. Og må jeg snakke til lillegutt begynner jeg å gråte for jeg får dårlig samvittighet for at jeg kjefter så på han... I tillegg har jeg vondt i hode ofte. Hadde litt lav HB hos legen sist så kan vel kansje komme av det å. Flere som har det sånn.
vipsen*en av hver* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Heisann.. jeg kjenner meg igjen der. Er heldigvis 100% sykemeldt pga av bekkenløsning så jeg er hjemme på dagtid, har en gutt på 2 år som av og til våkner om natten og. Så når han er levert i barnehagen hender det ofta jeg slenger meg nedpå å sover en god time eller to. Føler jeg blir aldri utsovet.. og orker ikke gjøre så mye i huset heller. Pluss at jeg må vere litt forsiktig pga bekkenet. Jeg trener 2-3 ganger i uken men spinning så litt energi forsvinner jo ser og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå