Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg blir så matt! eneste de klarer og spørre om er "ja, blir vel nok våkennetter nå, haha"....?!?!? WHY?? Guttungen er 2 mnd, vi har enda ikke hatt EN eneste natt som har vært uten søvn! Ikke en! Og jeg er evig takknemmelig, for jeg har ei på 3 som hadde kolikk. Men det virker som om det forventes at han er oppe hele natta.. .sover man ikke på natta da? Har ikke vært oppe mer enn èn gang om natta heller jeg, nå sover han fra 21-7, uten mat
mayaya Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Enig med deg!! Mini her våkna ikke en gang på natta før han begynte med tenner han. Og ja, jeg ble litt smålei av å si det.. Ikke minst til dem som spør stadig vekk, som om de ikke tror deg *gjesp*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Sikkert fordi det er vanlig å ha våkennetter, og kanskje de som spør er de som har hatt det? Vi har også vært heldige! Kun ett par ganger når han har slitt med tenner! Han er nå 1 år!
*Minnie Mus* Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Tja folk som har barn selv, el er redde for å få, vet vel fra egne erfaringer at små babyer ganske ofte er oppe store deler av natta... Har hatt en "snill" gutt og en natterangler selv jeg, så jeg synes alltid det er int å høre om hvordan babyene til venninnene mine sover:-)
Stor_smil Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Enkelt og greit fordi det er mer vanlig at barn er våken noen ganger om natten... det er ikke dermed sagt at man skal sitte våken med dem HELE natten, men jeg syntes personlig det var verre å duppe av for å bli vekket igjen 10-20 ganger på en natt, enn å bare være våken nesten hele natten, og heller ta igjen søvnen på dagtid.. heldigvis snudde dette seg da han var 3 mnd.. da var det ikke mye overskudd igjen!!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Kanskje fordi at "alle" hadde slike babyer selv? Min eldste var en drøm som baby, hun sov og sov og sov... så kom virkeligheten med den andre, først da skjønte jeg hva ordet våkenetter betydde...:/
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hehe hufsemor. Jeg tror virkeligheten slo meg når eldste kom, derfor sitter jeg fortsatt og venter på når jeg skal våkne fra denne drømmen )
Gjest Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Så hvorfor henge seg sånn opp i hva "alle" spør om, når du vet selv hvor uvanlig det er? Nyt det og bli heller irritert den dagen "alle" sier han ikke får nok mat pga et økedøgn;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Det er jo ikke uvanlig? Alle unger er jo forskjellige... Jeg henger meg ikke opp i det, jeg bare skulle blåse det ut, ferdig ferdig Økedøgn? har jeg ikke sett...
Gjest Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Det er mer vanlig at så små babyer ikke sover natta gjennom, enn at de faktisk gjør det. Hvorfor tror du at "alle" spør om han er våken om natta? ;-) Siden du startet en tråd om hva "alle" sier, så tyder det jo på at du har hengt deg litt opp i det.
Gjest_1001 Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Hehe, min sov 6 timer i strekk fra dag 1. Og hadde tilsammen 13 timer med nattesøvn fra dag 1, avbrutt av 2 amminger. Dvs 6 timer søvn + 4 timer søvn + 3 timer søvn. Vi stod opp i 13. tiden på dagen de første ukene, hehe. Men så sov jo min 22 timer i døynet de første ukene og justerte det ned til 20 timer. Og senere 18 timer når han var 9 mnd. Nå er han 18 mnd og sover fortsatt mellom 15-16 timer om dagen. Så nyt det å ha en unge som sover. Og forhåpentligvis holder han den banen lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå