Gå til innhold

Hvor ofte har dere kynnere i løpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye over det, men begynte plutselig å tenke på om jeg har det unormalt ofte? De er ikke vonde, men kan av og til være ubehagelige.

Er kynnere bra eller dårlig? Hvis dere skjønner hva jeg mener

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo til for at livmoren skal trene seg opp da..Så de er vel bra på en måte=) Jeg får kynnere når jeg løfter noe eller bøyer meg ned..Og jeg er 33+3 idag..

Skrevet

OFTE!! 2-8 ganger i timen... Ikke vonde, men merker de absolutt ja! Kommer når jeg går, står, ligger, løfter, uansett...

Skrevet

Oppe i nærmere 60 i døgnet.. kynnerene har blitt hyppigere og har fått flere vonde de siste dagene. Er i uke 37.

Skrevet

Jeg har 3-4 ganger i timen.. mine kommer av ingenting.. jeg kan bare sitte på en stol så kan de komme.. aldri vondt men veeeldig ubehagelig, særlig viss jeg skal reise meg opp igjen..

Skrevet

jeg har VONDE kynnere 3-4 ganger i timen. var på sykehuset il sjekk på søndag kveld, men hadde ingen åpning ennå. så får bare gå sånn da. hehe. slitsomt men. tør ikke kjøre bil lenger, for har en tendens til å komme ekstra sterkt da

Skrevet

jeg har mange om dagen og de kan vare opp til 1 time !!

jm sa til meg i går at det er bare fint at jeg har kynnere for det er bra for barnet...heldigvis har jeg bare 1 uke igjen til ks :)

Skrevet

Er 35 uker i dag. Merker nesten ingenting til kynnere. Kjenner kanskje 2-4 ganger om dagen at magen blir ganske hard, men det går fort over... Er dette kynnerer?

Skrevet

Jeg er i uke 38+2 og har aldri kjent en eneste kynner jeg..

Ikke no problem for meg og det ikke er negativt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...