Gå til innhold

Chixie Dick og tillab venter liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere være med på treff i Drammen. Vi har kommet frem til at det passer fredag den 23.nov kl 12. Og det er på Pigen Kafe. Ok? Jeg tenkte jeg skulle reservere bord for sikkerhetsskyld. Regner med at dere også kanskje tar med barna? Da er det greit med stor plass. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet på tråden inne på DiBtreff. Skal prøve å få kommet, men tror nok jeg kommer uten barn. Vesle digger barnehagen og fredagen er kosedag.

Skrevet

Mange som skal på treff? vi vil også kanskje være med!

Skal på treff på Kløfta (!!!!) på torsdagen 22.... Men kanskje vi slenger oss på dette også da :)

Skrevet

Det hadde jo vært veldig hyggelig da!

Jeg hr ikke vært på treff på lenge jeg nå.

Min "gamle" DiBgjeng har jo aldri tid mer. Ikke jeg heller egentlig da:p

Og BiMtreffene er jo alltid når jeg skal noe annet eller må være hjemme.

Vil på treff! *abstinenser:p* Hihi...

Skrevet

Jeg kan jo jukse og legge ut treffet på facebook også, er jo intet mindre enn 3 eller 4 DiBgjenger der inne også fra området her...

Skrevet

Men OBS Pigen krever forhåndsbestilling av maten dersom vi er mer enn 12 og skal spise, sånn at du vet det!

Skrevet

Kom igjen,jenter. Det hadde vært kjempe gøy om vi ble en del,men jeg må nesten få en oversikt over hvor mange vi blir. På treffsidene står det oppført i hvertfall 7stk med barn,så om vi blir flere enn 12 må jeg jo sagt ifra ganske snart. Tenkte å ringe evt på fredagen som kommer. Eller kan jeg vente til uka igjen? Jeg vet ikke åssen det er,jeg. Men jeg vill tro at dey er greit å ringe i god tid føre. Spesielt når det ser ut til at vi blir en gjeng. Sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...